A kanyarvadászok Babe-oltak.

1/2 8kor lett volna indulás. Ne Attila már itt kapta a telefont, hogy szaladjon haza a húsboltjukba leltározni. Atti kommentje mérsékelten tűrte a nyomdafestéket. Elindult a Virbó-trabi/Lóváz-Vinze-sutyuki/ Pedróza-Zsoli-Boyler konvoj Bábolna felé.

Lóváz kissé lemerad, mert elküldtük vásárolni a helyi tuskóba, mondván úgy is utolér.

Pest határában szemerkélni kezdett az eső, és ezt a gusztustalan szokását meg is tarotta egészen kora délutánig. A hideg okán a boyler nevéhez méltatlan módon nem forralta a vizet, hanem szép egyenletes 80 as tempóban falta a kilométereket. Pedróza természetesen megint eljátszotta budörsnél az "egyenesenátmegyekakörforgalmon " játékot.

Tatabányáig az egyesen haladtunk, ott felmentünk az elkerülőre(M1es autópálya) itt hívott fel Lóváz, hogy hol vagyunk. Mondtuk, hogy tatabányára érve, az első körforgalomnál menjen jobbre, és 10 kilométert szaggasson az ótópályán, mert ott nem matricás. 10 perc múlva hívott, hogy nagyon sok a körforgalom, és melyiknél menjen jobbra.
" a város előtt az elsőnél ahogy mondtam te fax" mondta neki Pedróza.
Továbbá azt is megbeszélték, hogy ha majd kikeverednek a városból, a pályán a sellikus kúton álljanak meg, mert ott bevárjuk őket.

Mi megálltunk a mondott kút parkolójában, én megigízítottam egy boszantóan csapkodó spanifert, Virbó megállapította, hogy eldugult a trabi karbija, mert hótdzsuva már a benzincsap is, ezért nincs alapjárata. Befutott Lóváz, meg akarta ijeszteni Pedrózát, hogy elüti, ez olyan jól sikerült, hogy átment mindkét lábán. Szóval a pihegő kamionsofőrök jól szórakoztak.

Elindultunk.
(Pedróza kérdezte, hogy vajon itt van e a turul. Mondtam neki, hogy valószínnűtlen, hogy ott a hegytetőn az egy nagyranőtt rétisas, szóval esélyesen itt)

Az ótópálya után, valahol kicsit megtekintettük a helyi nevezetességeket (bodrikutya, kocsma, helyi ótóreszelő)(eltévedtünk)

A helyes út megtalálása után Pedróza kicsit morci lett, talán a korai kelés, vagy, hogy Lovász keresztülment a lábán, nem tudom mi tette, de a kanyargós úton gyakra be kellett vetnem a biotempomatot. Ez abból állt, hogy vertem a fejét egy keményborítójú térképel, amikor már nagyon szaggatott, és nekiállt ideális íven kanyarodni a csendes esőben a teherautóval.
("
-menymáanyádba, hogy íven mész (szemben) 90nel a reggeli esőben
(és közben ütöttem a fejét a térképpel)
-Mé nem forr a víz...
"


(közben, mi nem tudtuk, de Ne. Attila, mit a villám leleltározta a boltot, téglát tett a gázra, és amit szól nyélen a sutyuki, jött utánunk.)

Bábolnára érve, behajtottunk egy korforgalomba, és a következő fél órában még vagy hatszor megismételtük ezt, ugyan abban a körforgalomban, mivel minden megkérdezett helybeli, a körforgalom másik kijáratát jelölte meg, mint a motorverseny helyszínéhez vezető utat, így mindegyiket kipróbáltuk, de egyik út végén sem volt motorverseny.

Egy idő után megelégeltük, és beültünk egy a korábbi kalandozásaink során felderített kocsmába kávézolni. A kocsma egy kis tér mellett volt, a tér gyakorlatilag egy buszvégállomás, természetesen itt hagyuk az összes autót.
Benne a buszvégállomásban.
(" mé elfér a busz nem?"

kocsma 5,30-kor nyit, nyilván, hogy a jó földműves, nehogy szomjanhaljon napközben.

Kávézolás után, ránktelefonált Ne Attila, hogy ittvannak, Pedróza meg Bambira, hogy hol a rákban van a pálya.
BAmbi megmondta, hogy a lovasszobornál jobbra.
Átmentünk az ismerős körforgalmon, és utána a szobornál jobbra, és tényleg, némi kanyargás után ott volt a mezőgazdasági piac tér, ahol lovat, szamarat, kecskét, és kombájnt szoktak árulni, itt volt a pálya.

Mivel az eső továbbra is gusztustalanul szemerkélt, némi tanakodás után elmentünk a 30 km re lévő tuskóba, és vettük két kerti party sátrat.


A depóban felnyomtuk a sátrakat, és beálltunk alájuk.
Ekkor jöttünk rá, hogy nem tudunk leülni .

Ne. Attila mondta, hogy mégiscsak emg kellett volna venni a tuskóban a kis horgászékeket.
( a tuskóban hevesen tiltakozott, hogy az szar)
Néhány perc tötymörgés után megszületett a páratlan ötlet:

Grillezzünk a boyler platóján, akkor plató peremén , körbe tudjuk ülni a Virbó grilccuccát.

Így is lett, feltettük a grillgenyót, felültünk, égett a tűz, a depó többi motorosa meg jött fényképezni, vagy megkérdezte mit gyújtottunk fel a teherautón. Mondtuk, semmit, csak grillezünk. Mindezt azzal az arckifejezéssel, mintha mi sem lenne természetesebb, mint hogy 8 ember ül a teherautó platóján, és szakonnátsüt.

Amikor ezt lecsónak mondtam, akkor éppen kb 1 méteres lángok voltak, mert Pedróza táplálta a tüzet.(" mé' valahogy mekkel gyújtani nem?")

Serfőző Gyuri (krosz cetka) azt hitte, simán tüzetraktunk a platón, és megjegyezte, hogy büdös lesz, ha ég le a festék. Mondtuk neki, hogy nem, nem lesz büdös, már többször használtuk a grillt.(mintha csak a grilltt kérdezte volna, persze nyilván nem azt kérdezte)

Szóval megsütöttük és megettük a vacsorát.



A "sültszalonna ala plató-grill" elkészítése, és a tuskóból visszaérkezés között eltelt fél napban, azért szabadedzések is voltak, mi Lóvázzal karburálgattuk a motrot, 47 körüli időket ment a brigád a felszáradóban lévő aszfalton. Merthogy, közben persze elállt az eső.

Virbó egyre jobban hevítette magát, Vince motorja is jól szólt, Pedróza meg Attila meg mentek ahogy tudtak, ez tisztán motorerő pálya volt.

Közbevetve el kell mondanom, hogy volt két szlovák gép, úgy 40 éves speciál cetkák, rendesen homolog cucc, gépkönyvvel mindennel, az egyik hurka volt, de a másik a szaggatott rendesen.

Volt még egy valamikori GP motor, egy mint Dimmától másnap megtudtuk, egy Rotax, azt próbálgatták, de nem nagyon akart pengeni.
Ment a fószerkám, de csak brekegett a motor, viszont amikor kitisztult néha, akkor istentelenül szólt, és ment is mint a veszedelem.
Hozá képest a forgótárcsás Kawasaki már nem is volt nagy cucc.

Serfőző Gyuri, szerint, a kroszcetka, igen rosszindualtú motor, alul nem megy, csak dadog, majd minden értesítés nélkül megjelenik a keréken 30 valahány loerő, közben úgy vibrál az egész, hogy kiesik az ember fogából a tömés.
Gyurinak a szabadedzések alatt letört a vibrációtól a tankja, az ülése, a sárvádője, és kb minden mozdítható alkatrésze.
Persze, azért azt mondja hogy király a gép, csak kissé macera féktávot venni, mert nem lát semmit a vibrációtól, csak valami esmosódott maszatot.

Ebben az a durva, hogy ez csak a 250-es, de volt ebből 400-as is !
Dimma azt mondja, azzal egyszerűen földi halandóm nem tudott motorozni, mert bármelyik sebességben hanyattverte gázadásra a gyanútlan pilótát:)
Miközben persze nyilván még sokkal jobban vibrált mint a 250-es.

Mi ,a jelenlévő raccerek láttuk, hogy másnap Virbó kemény lesz mint a vídija. és azt is, hogy Lovász , és Attila motorja kevés erőben.
Edzések után sütöttünk, de ezt már elmeséltem.


Az alvással is voltak gondok, mert pár sátor otthonmaradt, Vinze kitalálta, hogy a platón alszik, magafölé vonva a partisátrat, ami nem is lett volna rossz idea-én is csatlakozni akartam hozzá- ha a sütést követő sörözés/dumálás közben nem ömlik ki a platóra vagy 3 liter sör.
Vinze Vrirbó sátrában aludt, mi meg HÁRMAN Lóváz sutyukijában.
KB 1 kor felébredtem, hogy pisálnom kell, elmentem, mire visszaértem, Pedróza tökre hátradöntötte az ülést.
(merthogy én aludtam hátul)
Kicsit morogtam, majd a két ülés között előrenyújtottam a lábam("menymáanyádbaaaa") Így aludtunk 4ig.
Akkor felébredtem, és szembesültem a kocsiban lévő kb 300 darab bezárt szunyoggal, akik a puklik számát figyelemevéve, táplálkoztak rendesen.
Felébresztettem Lóvázt és Pedrózát, és vagy fél órát vadásztunk a vérszívókra.
Ezt követően aludtunk reggel 7 ig.

Felkeltünk, elmentünk a már ismert földműves kocsmába kávézolni.
9Körül befutott Csaba, nevezés papírmunka, várakozás a szabadedzésre.



A simsonkupa szabadedzése előtt megjöttek Dimmáék is, mindenféle Old timer edzések voltak, ment valamelyik kategóriában egy speciálra átépített MZ, marhára haladt vele a krapek, és volt egy 125 kéthenger Malanca, az együtt gyorsult a 250-esekkel, igen jól szólt.
(ilyen van Gecseinek)
Sajna a szombaton menő speciál cetkás szlovákok hazamentek, asszem komolytalannak találták a pályát és a rendezést is, és tulajdonképpen igazuk is volt.

A simson szabadedzés első körében, a veszélyes istálló kanyarban Csaba már az első körben sem viccelt, betette rendesen, mit neki olajfolt, meg sár, meg hupli, elsőre ment egy 47 eleje időt, ezt javította egészen 43,9 ig.

Pedrózának 46 os köröket mértünk szombaron is, nyilvánvaló volt, hoyg a motor erőből ennyit tud, most is iylesmiket ment, le is hívtuk 7 kör után. Kicsit bosszankodott, hogy valamelyik féktáv még nemjó, még ment volna, én meg mondtam, hogy taktika uygan az mint kecsón, menjen körbe a motor, oszt jó. Pedróza befeküdt félig a boyler alá aludni, mert akkora jó meleg volt már.

Tóth Attila 50től jött vissza 46 vége időkig, de szeintem az a motor beteg, alig megy, meg kellene nézni mi újság a hengerben, mert nem úgy szól mint tavaly.
Betti (Attila etecsmentje) mondta, hogy még ő is látja hogy Attila erőlködik, de nem halad, de megbeszéltük, hogy nem szólunk neki, mert bestenkeli magát, és felkenődik az istállókra.

Virbó szemmel láthatóan felbátorodott, a motor nagyon bitangul szólt, hallottam a büfében pannoniásokat beszélgetni, hogy a simsonsok fosok, de a piros (Csabáé) meg a zöld (Virbóé) az jól szól.14:16 2010.06.28.
Virbó 52 től 47 ig jutott.

Vinze teljesen egyenletes 50es köröket ment a 13 megtett köréből vagy 9 50es kör.

Ez után még mindenféle old timerek mentek, nem nagyon figyeltem, de volt háború előtti kategóriában egy BMV tök nyitott csővel aminek oylan gyonyörű hangja volt mint egy Zetornak cső nélkül.
Nem tudom ennek mi az értelme...

Időmérőre C
saba , de főleg Virbó nagyot javított, ahogy megnéztök az eredményeket, csak néztünk, Csaba másfél, Virbó 2 másodpercet javított.
Attila is több mint 1 et, nagyon felszívta magát.
Pedróza kissé enerváltan ment, 3 tizedet javított, de ez csak a rajtrács végére volt elég, mivel a többiek sokat javultak.
Még Vinze is 2másodperc felett tudott hozni a mezőnyön, köszönhetően annak talán hogy mondtasm neki, tök lapos a hátsó gunmija...
Ilyenekre azért fiygelni kellene, ez ingyen van...
(hozzáteszem Pedróza motorjának is lapos volt mindkét kereke)

Verseny előtt, Attila még mindíg szoruló fékjét próbálta rendbehozni Csaba(!!!!) Dimma, és kb mindneki.
A sportszerűség, az ilyen...



A versenyfutamokban a speciálokat fiygeltem jobban, ott a narancsszínű speciál MZ gazdája lepihent az eslő körben, és onnan szívta fel magát sokat kockáztatva, amíg a bicigli el nem hallgatott.
A speciál futamot egy 4 hengeres honda cb 500 nyerte.
Itt futott a malanca is, Dimma mondta, hogy ehte versenymotor hanga van, és tényleg jól szólt, és ment is.

A simsonkupa futam rajtja érdekes volt, Virbó rajtolt egy kiválót, Csaba kishíján lefulladt, úgy tolta meg, Kivételesen Pedróza is jól rajtolt, egy kis egykerekezést követően jól jött el, persze szinte azonnal kikerülte erőből Csaba.
A második kanyarból már Csaba jött ki másodikként, üldözte a Pitest, emek a pilótája igen sportszerűtlenül rácsukta az ajtót mindenhol, pedig nyilvánvaló volt, hogy csaba gyorsabb, ha meg tudja előzni, elnyúlt volna tőle.
Ezt igazolják az edzéseredmények, ahol csaba több mint egy másodperccel jobbakat ment mint a kisgyerek a pittel.
Asszem, ha ezt a mókát Pesti Attilával játsza el, hamar a szalmabálában kötött volna ki a kis bunkóci.
Én amagam részéről azt gondolom, a továbbiakban nem engedünk pitest velünk jönni!
Menjenek ahol akarnak, lökdösődjenek egymásközt.



Szóval Csaba vagy 5-6 körig próbálta legyűrni, végül hagyta elmenni a pitest.
Pedróza ment egy kört Virbó szelében, de ez nem volt tartható lassan lemaradt róla, mögötte szép lassan távolodva Attila, mögötte Vinze.

NAgyjából így ment el 10 kör, semmi változás a sorendben, pusztán Pedróza aludt be, annyira, hogy Attila feljött rá, és az utsó kanyarban be is tette mellé a kereket, én meg mondtam:
"Agyonvágom mindakettőt, ha kiütik egymást"

De nem, befutottak vagy 30centi kölönbséggel, utána mutogatás:
"-mijazanyádat, csinász, gyere nekem!
-nemutogassá, feeruglak kizsgyerek!"

Persze, közben vigyor, pacsi puszi.
Ezt a két idiótát ki fogják zárni egyszer, ha komolyan veszik amit csinálnak.

Verseny után díjkiosztó, ahol mindenki kapott emléklapot, kivéve Pedróza(ezt elmentem és megköszöntem a szervezőknek, hogy iylen figyelmesek voltak) valamint Kreáltak egy új versenyzőt is:
"VinZe Zsolt"
Persze, ettől még jó verseny volt, csak...

Utána felpak, hazajövés.
Hazafelé többször elvesztettük, majd bevártuk Virbót, aki a Bicske utáni pihenőben benzincsapozott.
Előkerült a boylerből a CÁÁÁ tábla, amit bőszen mutogattam, hátra, főleg abban a faluban, ahol valami ballagás vagy mifene lehetett, it volt Cááá-zás rendesen.

Ez volt, alapvetően jó buli volt, de inkáb buli, mint verseny.
Jövőre szerintem akkor menjünk ide, ha a pálya máshol értelmesebb, és kevésbé veszélyes helyen lesz kijelölve.

A boylert ismét közsönjük szépen Saminak, nélküle nem menne!