Reggel fél hatkor indultunk Pedrózával, és az előző nap felpakolt boylerrel.
A koncepció az volt, hogy 8ra odaérünk a pályára akkor is, ha 65-tel lehet menni mert forr a víz.
A reggeli kellemese hűvösnek köszönhetően 80-85 körüli tempót engedélyezett a vizforralószerkezet, így a tervezettnél némileg gyorsabban haladtunk.
Már közeledtünk kecsóhóz, amikor Lóváz telefonált.
A telefonbeszélgetés két lényeges kérdésre tért ki:
1: „Cáááááááá”
2: hol megyünk be kecsóra, mert ők nem igazán tudják hogy hol van  a pálya
 
Mondtuk, hogy az 54 es útról, alulról közelítjük meg Kecsót, hogy ne kelljen az egész városon keresztülbumlizni.
Erre Lóváz azt válaszolta, hogy „jó, akkor visszamegyünk a pályára” én nem tudom hol kalandoztak, mindenesetre utánunk valamivel értek a Gokartstadionba.
(reggel ők még csepelről elmentek Prievinczéért Budára)
 
Lepak, nevezés, gépátvétel, ¾ 9kor befutott a VAckó/Svanda/Benya különítmény, gyorsan letéptük a motorokat, elzavartam őket nevezni, mert ha klubozni kezdenek, sose jutnak oda időben.
 
9órától megkezdődőtt a simson/pitbike szabadedzés.
 
Én főleg  Pedrózát és Attilát figyeltem, kíváncsi voltam hogy szuperál a közben tikkasztó forrósággá fokozódott melegben Lóváz motorja, de hangra is rendben volt, Attila meg nagyon hasított az Rsw gumikkal, egy jó darabig ragadt Robira,(mármint ragadt Ragacs Robira, éérteeedJ szurkálta, de láthatóan nem volt sokkal gyorsabb nála, ez elég küzdős Attila-Pedróza-Robi Csaba előbolyt jentett volna a versenyen, ha így ahogy vannak négyen egymásratalálnak.
Szemre is, és az időeredmények alapján is megvolt erre minden esély, hiszen Robi pénteken is kint volt gyakorolni, láthatóan nagyon felszívta magát, 53 körüli időket ment, ami azért érdekes, mert agresszivitása alapján szemre sokkal gyorsabbnak tűnt, Pedróza 52 környékén ment, Attila meg kicsapott a placcra egy 50,544-et, ami így hirtelen reggelre kelve, elég erősnek mondható, Csaba meg nyilvánvalóan a motort vagy a pályát próbálgatta, mert láthatóan nem húzta nagyon, de még így is 55 körül ment.
 
Ragacs Robi  rettenetesen jól ment, bár az én ízlésemnek kissé agresszívebben kelleténél, Benyát egyszer úgy elküldte legelni, hogy az áldozat csak nézett hogy most mi is van.
Én láttam, hogy Robi be fogja tenni a kereket, de azt is, hogy Benya erről nem tud, szóval volt egy kis kontakt.
Ilyenkor azért  a boxban oda kellene menni, hogy izé, nehari, vagy ilyesmi…
 
Szóval Robi nagyon akart, ez kívülről is látszott, a motorja is ment, igen kíváncsi voltam rá, versenyen hogy fog menni.
 
Gedeon haladt, őt nem figyeltem nagyon, Újvári Csaba hallhatóan többször lukat váltott, és nyilvánvalóan nem maxon ment, vagy a váltó zavarta, vagy a régi ismerős pálya új borítását próbálgatta, de nyilvánvaló volt hogy 55 nél azért jobb időket fog menni versenyben.
 
Az idén első évüket töltő újoncok, mind nagyon látványosan mentek, Benya, Róóland,  Fehér Dani , Világi, Virbó is láthatóan egyre bátrabban ment, bár láthatóan teljesen más úton járt mint a többiek.
 


 
Virbó inkáb lassan gyorsulva ment, a többiek meg erősen kiülve, de még nem eleget döntve.
De nembaj, a kiüléshez majd megjön a dőlésszög is a rutinnal együtt.
Ragacs Robi meg egyenesen szárnyalt, simán esélyesnek látszott a dobogó bármely fokára, 52 köröli időket mértünk neki.
Hompi előre megmondta, hogy egerészni fog, a nullkilóméteres motorral, inkább tesztelt szerintem, mint szabadedezett, 1,05 körül ment.
Vajdasági barátja meg is jegyezte, hogy ha így araszolgat, elvágja a fékcsövét, mert nem elég, hogy a gázt nem húzza, de még fékez isJ
Hompinak szerintem igaza volt, 2 éve nem ment versenyen, a motor tök új, ahogy a sava versenygumik is, tesztelni kellett, mert például a hátsógumi még ennél a mérsékelt tempónál is elolvadt, Roland vissza is cserélte egy utcaira.
 
Róóland szépen beilleszkedett a kupa mezőnyébe, feltűnésmentesen ment körbe körbe, ez is jó taktika, vérmérséklet kérdése, kinek mi a hatékony, Róóland egyből perc alatti időkkel nyitott, és 55,9 ig jutott.
 
Benya az 50ccm es motorral látványosan ment, ahogy már mondtam, a térdeléshez megjön majd a dőlésszög is, egyelőre inkább látványosan, mint gyorsan megy kanyarokban, talán ezért is akadt bele Robi.
 
Világi és Fehér kollégának némi műszaki zűrjei voltak, ahogy Svanda Zoli pontosan előttünk akasztott egy rendesebbet, megnyikkant a gumi, mintha beleugrott volna a fékbe, ennek ellenére Zoli 1,00 ig jutott, Dani összesen 3 kört tudott menni, 1,03 volt a legjobb ideje, kár, hogy nem tudott többet menni.
Világi úr 1,06 ról javult két másodpercet, de ő is kevés kört ment, ami nem előnyös egy ismeretlen pályán.
 
Pásztor doki 1,01-et ment, ennél ő is és a motor is sokkal többet tud, szegény a múltkor technikai zűrökkel, most meg egy alapos napszúrással küszködött, de becsületére legyen mondva végigment.
Én nagyon bírom az ilyen küzdőszellemet: „ha beledöglök akkor is, ha gyök kettővel akkor is megyek”
 
VAckó Dani szintén nem tudott egy tisztességes kört menni, mire begyorsult volna, szétdetonálta a motor a dugót, le is jött 3 kör után ő is, ahogy néztük a dugót később a boxban, nem is értettük, hogy tud pont ott, annyira erősen detonálni egy motor.
Dani nem húzta fel magát, tudta, hogy nem százas a hengerszett, szépen lecserélte .
Okos húzás, egy komplett tarcsi hengerszettet hozni, ha gáz van, csere, és jóccak, mehet a móka tovább!
 
Véget ért a szabadedzásünk, akinek műszaki zűrje volt , a két Dani, Virbó, Világi,Svanda, ők lázasan szereltek, a többiek meg kluboztak, vagy nézték a többi kategória szabadedézését.
 
Nekem az Aprilia kupa tetszett nagyon, volt két GP motor a mezőnyben, azok valami istentelenül szóltak, bár a pálya láthatóan kicsi volt nekik, de annyira mentek, hogy felállt a szőr a karomon, Ragacs Robival néztük, hogy a célegyenesben 10 méter hátrányból, ugyanannyi előnnyel fordultak el a végén, szóval nagyon mentek.
A két pilóta összesen nem volt 25 éves szerintem…
 
Az old timereknél Lecsó egyre gyorsult a p20 nyergében, Petró küzdött a középen tarakírozó yamahával, ami egyenesben ha kitisztult, akkor gyors volt, de sem áttétel, sem beállításra alkalmas karbicucc nem volt nála, az egész napot végigszenvedte.
Serfőző úr egy krosz Cetkából épített motort hozott, ami jól szólt, míg el nem tűnt a szikra, utána a tavalyról megismert suzuki GT 250 –et ütlegelte.
 
Nagyon sajnáltam, hogy az FRC csapat nem hozta a Yamahákat, mert  ezen a pályán Pedróza odabaszott volna rendesen, vélhetően nagyot meccseltek volna Lecsóval.
 
Spec robi kategóriában a szokásos élemezőnybeli őrület volt, Ráski Robi lazán ment egy 43,6 os időt, a leggyorsabb léghűtéses robi Magda Sándor feneke alatt visított, egy 47,2-es időt ami azért eléggé rendbenlévő idő.
 
A második szabadedezésre  11 órakor került sor.
 
Pedrózát azzal a taktikai utasítással küldtem ki a második szabadedzésre, hogy:
„maraccavalagadon, nemmészsehova, menyéárnyékba, relakszájjá”
 
Magyarul, megkértem, hogy ha nem érzi fontosnak, akkor szerintem ne menjen, nem szabadedzésen kell szétütni a motort.
Ennek a nem edzésnek az volt az oka, hogy a motor blokkja, finoman szólva sem új, több ezer kilométer van benne, Pedróza meg eléggé ismeri a pályát, valahogy azért csak körbetalál rajta, a hőség ekkora már elviselhetetlen volt árnyékban is, tartalékoljunk az időmérőre.
Nándibá nem teljesen értett velem egyet, azt mondta, pár kört azért menjen, csak, hogy a lendület megmaradjon, de nem kell sokat, ezt én is jónak tartottam, megbeszéltük, hogy ahogy a menő érzi, de ne menjen sokat.
Végül a lustaság győzőtt, Pedróza a csapat taktikai utasításának megfelelően, a második szabadedzést Hompi  sátra alatt fetrengve  abszolválta.
 
A másik elmebajos Ne. Attila nem viccelt, ment 21 kört, ebből 5 kör 51 alatti, a legjobb 50,228, ezzel Attila meg is nyerte a második szabadedzést, minden simsonosnál és Pitesnél gyorsabb volt.
 
Ragacs Robi is 21 kört ment,  volt két 51 alatti köre, tehát egy egy igen gyors körre képes, de a többi is 52 körüli, nyilván, ha tiszta szabad pályán mehet versenyben, akkor akár a végső győzelem is elérhető lett volna számára.
 
Gedeon 52,1 et futott, kissé elégedetlenkedett az edzés után.
 
Újvári Csaba nyilván tovább próbálgatta a motort, mert 1perc és 53,8 közötti időket ment.
 
VAckó Dani  immár a másik hengerszettel 54,4 ig jutott, mint elmondta, nem elégedett az idővel, de ez a hengerszett ennyit tud, de legalább stabilan megy.
 
Dani mögött az Ittakai menő Bósza Geri, 55 körüli egyenletes időket ment, meglátszott hogy gyakorolt pénteken, jó idő egy majdnem széria motorral.
Róóland is javított pár tizedet,55-56 körüli elég egyenletes köröket ment, semmi látványos, de azért szépen haladt, egy „elsőévestől” kifejezetten szép.
 
Fehér Dani, mivel az első szabadedzésen alig tudott menni, nyilván tanulta a pályát, sok kört ment, perc körüli időkkel, de behúzott egy 57,59-et is, szóval, ha elkapja, fog az még javulni.
Szerintem, ha tud menni rendesen az első szabadedzésen, közelebb lehetett volna Róóland idejéhez.
Nála a térdelés megvan, már csak a motort kellene bedönteni.
 
Benya, ahogy várható volt, a szép stílushoz lassan megtalálja a dőlésszöget is, a második szabadedezés első harmadában olyan köröket ment mint az elsőben, később nyilván felbátorodott, és jó két másodpercet javított az idején.
 
Virbó és Világi kolléga is javítottak,  Virbó pár tizedet, Bálint makd 4 másodpercet,Doki meg maradt ahol volt, vélhetően örült hogy körbetalál, nyilván ténylegesen rosszul érezte magát.
 
Svanda Zoli is marad az 1perc körüli időknél, gondolom korlátozó tényező volt a szétragasztott motor.
HA az én csapatomban megy, neki is Pedróza taktikáját javasoltam volna, próbálja meg túlélni a napot, ne menjen a második szabededzésen.
 
Prievince is javított némileg, bár én nem értettem, hogy azzal a viszonylag gyors motorral miért nem tud bemenni 1 perc alá.
A motorok felpakolásakor megértettem, a futóműve egyszerűen katasztrófa, az eleje lötyög,  a teló összeesik, a hátulja libeg, valamit kezdeni kellene azzal a futóművel, ezzel így tényleg nem lehet rendesen menni, tolni is rossz, nemhogy menni vele.
 


Hompi megintcsak láthatóan tesztelt-edzett, szokta, szoktatta a motort, de azért javulgatott, 1,15 ről 1,06 ig javult.
 
 
Az időmérő:
 
Az időmérő abszolút második helyén Attila végzett 49,775-tel, de ment még két 50alatti kört, mindössze egyetlen pites ment nála pár tizeddel jobbat.
Atti, nagyonegybenvolt, egészen a menet kétharmadáig, amikor összetalálkozott Kisfrecskával, és vidáman leheveredett  megnézni milyen az aszfalt minősége.
Nem vette észre, de ettől kezdve masszívan 1,5 másodpercekkel gyengébb időket ment, mert  a motor megsérült.
 
Pedróza felment, és mit csinált?
Nekiállt meccselni Ragacs Robival.
Engem a gutaütés kerülgetett,, frankón lassították egymást, nyilvánvaló volt, hogy Pedrózának így kinéz egy szar köridő, és tekintetbe véve, hogy nem egy rajtolóművész, majdnem agybajt kaptam a lelátón.
 
Nándibának igaza volt, hagyni kellett volna menni pár kört a második szabadedzésen is, mert éhes maradt a pilóta, és leáll meccselni, pedig mögötte negyed körrel, szép tiszta nagy hely volt, jó időket lehetett volna menni.
Jól elszórakoztatták egymást, az időmérőnek több mint a fele elment, én agyhugykövet kaptam.
Azt értem, hogy Robi nem hagyta magát, de Pedróának lehetett volna több esze, mintsem leáll meccselgetni tiszta körök helyett.
Valamikor félidő után észbekapott, lemaradt Robiról, és elkezdett tisztán menni.
Úgy másfél kört, amikor a mérleg előtt eldobta  a biciglit…
Én megharaptam a korlátot mérgemben, Nándibá kiegyengette az elgörbült lábtartót, de a köridő az már olyan volt amilyen, mert mire Pedróza visszament, már le is intették az időmérést.
Majd egy másodperce rontott a szabadedzéshez képest…
Nem dícsértem meg a boxban, de egyúttal saját magamat is hibásnak éreztem, kicsit hagyni kellett volna menni.
 
Pedróza talajmintavételezése után Ragacs Robi szépen csapatott egy 51,125-öt , ami nem meglepő, több köre is 52 alatti volt, ezzel az idővel a simsonkupa rajtrács második kockáját szerezte meg.
 
Mögötte Gedeon 52,068-cal, és szinte azonos idővel Újvári Csaba 52,178-cal ami gyakorlatilag azonos idő, várható volt, hogy Csaba még tud innen gyorsulni, Gedeonban már nem voltam biztos.
 
Egyel hátrébb Pedróza 53,311-gyel és szintén gyakorlatilag azonos idővel Kisfrecska az enduróval.
 
Ebbe a csoportba tartozott még VAckó Dani 53,572-vel és Róóland 53,652 vel, tehát gyönyörűen egyrakáson volt az eleje.
 
Tőlük lefelé is javított a többség, kivéve szegény Svandát, akinek a motorja elhalgatott, többen próbáltak bele életet lehelni, kevés sikerrel.
 
Bósza, és Róóland között fél másodperc volt a difi, feltehetően ez az előzőnapi edzésnek kösznhető, ahol az Ittakai király felbátorodott.
 
Rólandról még el akartam mondani, hogy nagyon jól megy, tulajdonképpen teljesen „látványtalanul” motorozik, ha nem nézed az órát, azt hiszed, hogy nem gyors, pedig de!
 
Ehhez a csoporthoz  , az „ötven közepe” csapathoz tartozik Fehér Dani.
Ő a reggeli műszaki problémák után, igencsak magáratalált, iylen köröket csapatott ez edzés közepén:
 
-55.788
-56.038
-55.413
-54.629
-55.598
-55.346
 
Nyilván amikor hagyták eléggé egyeletes köröket tudott menni, és ez bíztató, már a 2 óráson megmondtam, hogy jól megy majd.
Jelenleg ugyan még kissé furi, ahogy egész seggel kiül, de a motort nem nagyon dönti be, de szerintem még pár pályanap, és megjön a dőlésszög is, akkor több másodpercet javulhat, ha a technika stabil lesz alatta.
 
A következő csoport a perc körüliek.
 
Itt tanyázott, a napszúrással küzdő Doki, aki becsületére legyen mondva, végigküzdötte az elviselhetetlen hőségben a napot, ha 100% os, ennél nyilvn sokkal többet tud.

 

 

 

 


VilágiBálint elsőéves, ehhez képest, amikor nem zavarták ő is nagyon egyforma köröket tudott menni, van két egymás utáni, amik csak ezredekben különböznek, és ő is küzdött fékkel, lánccal, szóval tőle is lehet javulást várni, ha nyugodtak a körülmények.
Ami feltűnő, hogy a legjobb idejét az időmérés elején futotta, tehát mennie keleltt volna még többet, mert nyilván felugrott hátra  a majré.
Ő is tökre elveszett a mezőnyben mint Róóland, ha kicsit gyakorol, az 55-ösök figyelhetnek, majd, hogy ki ment el nekik féktávon.
 
Virbó egyre jobban felbátorodott, már láthatóan jobban ütlegeli, és borogatja a gépet, (de a féket az ő motorján is ki kellene kötni:) András nem hűbelebalázs, lassan gyorsuló tipus, egyelőre 58as és sok egyforma 1perces idővel.
 
 
HA valami lehet tökéletes ellentéte Róóland sallangmentes motorozásának, az a Benya féle menés.
HA az ember nézi, tök jó, úgy néz ki, mint aki megy mint állat, térdel, küzd a motorral, szitál alatta a futómű.
Ez az érzés egészen addig tart, amíg mögé nem ér valaki, aki tényleg halad, akkor derül ki, hogy Benya közönségszórakoztató motorozása egyelőre még nem hatékony.
Viszont, ennek meg lesz később a jutalma, egy erősebb motoron nem fogja összecsinálni magát, ha megindul elöl hátul, ha a szép stílushoz dőlésszög, és kevesebb fékezés társulna, simán 55 körül mehetne kecsón, egyelőre 58 vége amit tud, és az egy 50es motorral azért nem rossz!
 
Prievincze először nem értettem miért ennyire lassú, nem tudott bemenni 1perc alá, pedig a motor megyeget, van jó féke.
A felpakolásnál aztán kiderült, azt a motort tologatni is kellemetlen, beesik az eleje, lötyög a kormánycsapágy, Gecsei szerint még egyenesben is pattog az eleje, nyilván nem lehet vele motorozni rendesen, szóval a futóművével valamit kezdeni kellene, mert így nehéz lesz előrelépni.
 
Hompi előre megmondta, hogy edzeni-visszaszokni jött, a motor is új, úgy is ment vele, ahogy előre ígérte, bár a végén volt benne egy 1,04 is, de zömmel 1 ,10 környékén ment.
 
A futam
 
Az időmérő alapján a rajtrács elejéről a pitesek indultak, közéjük ékelődve, a második helyről  Attila, majd újabb néhány pites, Ragacs Robi, megint egy pites, Gedeon és Újvári Csaba, megint egy pites Pedróza, Vackó Dani, Ónodi Róóland, és Geri, kb ez volt az eleje.
 
Én azt vártam, hogy Csaba  a nagyobb nyomatékkal durván lerajtol mindenkit,, ehhez képest a videóról úgy látszik, mintha a motorja lefulladt volna, a pitesek közül is lefulaldt valaki legelöl, meg a mezőny közepén is Bósza, szóval az első kanyarban nemhogy széthúzódott volna a mezőny, hanem inkább egymásraestek mind a huszonöten, mindenki útbanvolt mindenkinek, úgy nézett ki, mint valami elcsellózótt motoros felvonulásJ
 
Pár kanyarral később tisztult a kép, a rutinosabb pitesek mind előrejöttek, és az első kör végén  a simsonosok közül Gedeon jött elöl, közvetlenül a nyomában Róóland, ők ketten 3 körön keresztül cserélgették a vezető helyet, mígnem a negyedik körben Gedeon egy kiadós fűnyírást követően 7 helyett visszaesett.
Ezt követően Róóland arra lett figyelmes, hogy az első helyen motorozik!
Nem semmi rajtot vehetett, az első körbeli kalamajkából is jól jött ki, gyanítom azért ebben a szerencse is rendesen közrejátszott.
 
Ezt a vezető pozíciót tartotta három körön át, majd a 9ik körben visszaesett három helyet, mert Tóth Attila, egy pites, és Pedrózáék is megelőzték, a 10ik körben visszavette a helyét Attilától és Kisfrecskától, de a 11 ik ben ismét megelőzték, és itt a simsonverseny 4.-ik helyén intették le végül a kockással.
Nem akármiylen bolyban hadakozott a verseny második felében, és a csávókámnak ugye ez volt az első versenye!
Bejelentkezett rendesen, nekem, ő volt a nap meglepetésembere.

 

 


 
A simsonfutam első helyéről induló Attila már az első körben visszaesett a harmadik , majd a negyedik helyre, én nem is értettem mit keres a boly közepén, a sűrűjében.
Később tudtuk meg, hogy végig harmadikban ment, mert az időmérőn elszenvedett zakó miatt a fék annyira szorult, hogy a motor a negyediket el sem vitte.
 
Mint mondtam Csaba is rendesen visszaesett, eléggé a közepéről kellett felverekednie magát, de a rajt legnagyobb vesztese, kétség kívül Ragacs Robi.
 
Én kb a második körben kezdtem el keresni, hogy hol van, mert az elejében nem volt, az első kört konkrétan a mezőny legvégén zárta, én azt hittem elesett a nagy igyekezetben, mert a menésében rendesen benne volt ennek az esélye.
Mint kiderült, egyszerűen nem tudott rendesen elrajtolni, a kettesből indított váltóval, mire a motor megindult, mindenki elzúgott mellette, gondolom, ezt mélyütésként élte meg, sajnáltam, hogy így volt.
 
Pedróza egészen jó rajtot vett, a második körben lenyomta Fehér Danit, és jött szépen kifelé a dzsumbujból, amit jól tett, mert ha oda beragad, végleg leszakad.
Az 5.-ik körben megkapta a nyakába Csabát, és tulajdonképpen ettől kezdve, ők ketten végigmeccselték a versenyt, közben kikerülték Kisfrecskát, a 6-ik körben a három kört vezető újonc Róólandot, és a nemmenő motorral birkózó Attilát,
 
VAczkó Dani a 6.-ik helyet fogta meg az első körben, ami azt jelentette, hogy tartotta az időmérőn elért rajtpozíciót, de mivel a mezőny arra felé rettenet sűrű volt, kanyronként változott a sorren, a futam során Dani előzőtt, majd visszaelőzték, több kört ment a 8.-ik, majd a 7.-ik helyen, majd a 6.-ik helyig verekedte fel magát.
Tekintve, hogy az utcai hengerével ment, ez teljesen jó eredmény, menette a pontokat, amennyit csak lehetett.
 
Újvári Csaba a rajrácson befulladás miatt a mezőn  közepéről szavta fel magát, majd a 4.-ik körben, összetalálkozott Pedrózával, és kart-karba öltve, csörtettek keresztül a fl mezőnyön, hogy aztán az utolsó körökben, egy eszméletlenül izgalmas, de rendkívül sportszerű meccset vívjanak.
Csaba akárhányszor elküldhette volna Pedrózát legelni, vagy az egyenesre ráfordítóban felkenhette volna a gumifalra, de Csabában nem ilyen mentalitású versenyzőt ismertünk meg, láthatóan tiszta eszközökkel küzd, mint ahogy Anti megjegyezte, afféle hagyományos HAilwood stílusban motorozik.
Én nagyon örülök, hogy egy ilyen mentalítású, precízen dolgozó, és sportszerűen motorozó régi szaki megtisztel minket azzal, hogy megmutatja, milyen minőségű motort kell építeni, és miképpen kell tisztességesen versenyezni.
Gratulálok Csaba!

 


 
Bósza Dzsordzsó most nem tudott akkorát villantani mint a múltkor az e-ringen az esős versenyen, nyilván, akkor nem számított annyira a motorerő, most meg ráadásul le is állt a motorja a rajtrácson, nem tudott előrejönni.
A 8-9-10.-ik helek között libikókázott, nyilván a motor ennyit tud, viszont ezzel az utcai kategóriát magasan nyerte.
 
Doki az életbenmaradásért küzdött, az első körben a 9ik, majd a 10ik helyen tanyázott, később a 9ik helyen intették le, szerintem örült hogy él.
 
Világi Kolléga rengetege szerelt délelőtt, ahol a verseny első körét futotta, ott is intették le a 10.-ik helyen
Érdekesek a futamban elért köridejei, itt is érvényes amit korábban mondtam, hogy talán még kicsit fel kell bátorodnia, mert a versaenyben leggyorsabb köre a leg első volt.
Viszont figyelemreméltó, hogy megint tudott menni 6 egymást követő kört, amikor 1 másodpercen belül ment, és ez jó jel.
Ami még a köridőkből látszik, hogy a lekörözések megzavarhatták, a 8.-ik körben met 1,12-t és utána is lassabb volt mint korábban.
Jó lesz az, gyakorolni kell.
 
Virbót ezen a versenyen valami átok szálhatta meg, mert mindenféle rafinált műszaki gondok meleltt egy defekt is hátráltatta, pedig mint mondtam, már szemre is látszott, hogy bátrabban megy már, sajnálom, hogy az egyébbként teljesen jó műszaki állapotú motorja megtréfálta, és 3 kör után kiállni kényszerült.
 
Benya gyakorlatilag végig a 12iki hely környékén ment, de szerintem javulni fog, nekem direkt tetszik az a stílus ahogy megy.
 
Prievincze a 13 ik helyen ért célba az eslő kör végén, és innen nem is igen tudott előrelépni, a köridejei is percen kívüliek, de ennek okairól már szóltam.
Szerintem ő is és a motor is sokkal többet tud ennél.
 
Hompi láthatóan edzett,a futamon is, a versenyt a mezőny végén futotte le, szinte végig, de nem hiszem hogy ez zavarta, láthatóan visszaszoktató edzésnek fogta fel a futamot.
HA jól tudom, kipróbált több hátsógumit is, talám majd elmondja mik voltak a tapasztalatai, ha jól értettem, a Sava versenygumit szétolvasztotta, és visszacserélte az utcaira.
 
Ragacs Robit így utólag nagyon sajnálom,, az elrontott rajt után, az első kör végén, a gép utolsóként regisztrálta,, szerintem erre boxnyelven azt mondanák, ettől „meg volt ütve” 55-ös 53-as köröket ment a verseny elején ami súlyos másodpercekkel gynegébb a 49 vége időnél amit időmérében ment.
Persze az iylesmi, hogy visszaeseik a mezőny legvégére, senkit sem villanyoz fel nagyon, de még így is, körönként 3helyeket ugrott előre, hogy aztán a 4 ik körben megpihenjen kissé az ide visszesett Gedeon mögött, mad együtt lépkedtek előre pár kört , Robi egészen az 5.-ik helyig.
Robi azt hiszem nem így képzelte, de küzdelmes versenyt futott.

 

 

Fehér Dani teljesen jó 53-54es köröket futott, ha a motor végigmegy, ezzel körülbelül az 5.-ik helyre lett volna jó, mint ahogy a 8.-ik kör beli kiesésekor ebben a pozícióban is motorozott.
Kár a műszaki hiba okozta kényszerpihenőért, mivel Dani több másodperccel jobb időket ment versenyben mint a szabadedezésen.
 
Gedeon és Robi után a verseny másik nagy vesztese, Ne. Attila.
 
Ő simsonos pol-ból csak nagy küzdés árán tudott visszajönni a dobogóra, mint már mondtam, végig szorult a féke.
Az utolsó körre, teljesen elborulhatott az agya, és minden mindegy alapon motorozva, megfutotta a versenyben elért legjobb körüdejét 51,098-at, de még ez is jóval elmarad az időmérőn mutatott formától.
 
Számomra a verseny után, egy nagyon erősÚjvári-Pedróza-Attila-Gedeon-Robi élboly rajzolódik ki, amibe simán belekavarhat még az újonc Róóland is, de hogy ez a kvintett még nagyokat fog matekolni idén, abban biztos vagyok.
 
Találkozunk bábolnán!