Szezonzáró verseny Balassagyarmaton első rész:

Szokás szerint nálam volt a találka Csepelen, itt gyülekezett a nép a konyhánkban. A mikor már mindenki itt volt, nem mertem volna vágni a füstöt, mert kicsorbult volna a kés. Kinyitottuk az ajtót, egyben kiesett egy köbméter füst az udvarra, szép szabályos hasáb alakban, alig bírt eloszlani a szeptemberi délutánban.

Pár órával korábban, befutott Vincze, mondván, itt hagyja a motorját, majd az egyetemnél szedjük fel, mert neki ott még intéznivalója van. 6 körül megérkezett Gedeon és Róóland, felszögeltük az ufóra a motorokat, a helyi nevezetességek megtekintése után idetalált Marijja és Vivi, majd legutoljára Pedróza. Pedróza nyilván azért jött utolsónak, mert messziről jött.
(úgy másfél kilométerről)

Ekkor kulminált a kis konyhánkban a résztvevők létszáma, voltunk úgy tízen egy akkora helységben, ahol már 3 ember is tömeg, és ebből a tízből 8 cigizett.

Gedeonnal bepréseltük a csomagokat, feltettük a sátrakat, és valahogy beültünk valami autókba. Mi speciel Lóváz verdájába, ahol hozzávetőlegesen egy láda üveges sör , és csomagok, hátizsákok, ruhák vegyes keveréke volt szétdobálva. Mikor halványan megpendítettem, hogy Kiskováccsal nem fogunk beférni, Lóváz minden csomagot és szerteszét heverő ruhadarabot felgyűrt a kalaptartóra,("hééé, a sör az marad!!!!") és amikor  óvatosan az irány érdeklődtem, hogy miképpen kíván hátrafelé látni a tükörben, Lóváz lakonikus választ adott: Sehogy, mert előrefelé megyünk.

 

 

Elindultunk,  a Csepel sziget kijáratánál felszedtük Kiskovácsot .
(amikor a buszmegállóba értünk, ahol Kiskovács várt, kinyitottuk a kocsiajtót, és ő kérdezte:
-Mijezasoxar, nemférekel viddmáinnen
-Pár sör az-mondtam
-Aggyámá egyet-mondta, és beült, a továbbiakban nem kifogásolta a hely szűkösségét.

Az egyetemnél, ahol Vinczét kellett volna felvenni, konstatáltuk, hogy az utca szűkössége miatt, nem lehet megállni, ezért persze azonnal megálltunk. Gedeon hátrament megvitatni a türelmetlenkedő autós kollégával, majd mentünk egy háztömb körülit, mondván addig keringünk, amíg Vincze előkerül. Már a második körbe kezdtünk volna bele, amikor valaki rájött, hogy Vincze már rég Gedeon kocsijában ül, és Gedeonék nem értik miért megyünk a ház körül körbe. Az egész eseménysorozatban nem volt semmi rendkívüli, mivel a felvezető kocsiban a csbb legénysége tartózkodott.
(ha én navigálok, még el is tévedünk a háztömb körül)

Ez után átszeltük a pesti belvárost, aminek az útfelbontások, és terelések okán Gedeon nem örült annyira. Az útvonalat Pedróza javasolta, merthogy szerinte erre jól lehet haladni. Na ja. Futármotorral a sorok között, de nem utánfutóval, este, egy idegen, és felboncolt-sávelterelt városban. Valahol a vasas pálya környékén csatlakozott Virbó, és elindultunk, gyarmat felé.

Valahol Rétság és Vác között, Kiskováccsal és Pedrózával kiköveteltünk egy sör outputot, ahol én majdnem beleestem egy kb. 2 méter mély árokba, de előtte még rájöttem, hogy nemannyia jó ötlet egy meredek emelkedőn, felfelé állva pisilni. Gyarmaton Vinczéhez érkezve a célegyenesben -ami ekkor még teljesen utcára hasonlított-összeszedtük Attilát és az etecsmentet, a házban sietett mindenki ágyat foglalni, befűtöttünk, Pizzát Rendeltünk beszélgettünk, lájtosan sörözgettünk, latolgattuk a szombati időjárás esélyeket, majd viszonylag korán lefeküdtünk.

 

 

Szombat reggel Attila és Róóland ébresztett, én meg a velem egy ágyban hortyogó Pedrózát ("menymáanyáádbaaa") Róóland életmentő kávékat főzött, kiültünk a garázsba kávé-cigizni, és Pedrózának betettünk a zenegépen egy kellemes ébresztőt Mudy Waters karcos torkából egyenest, de csak szép finoman. (amit a hifitorony szólt nyélen) Gondolom egy darabig ordibált, hogy halkítsuk le, de nem hallottuk a másik helységből, mert túl hangos volt a zene.

Lassan mindenki összeszedte magát Nándibá ránk telefonált, hogy már itt vannak, és menjünk depót építeni, és mondta, hogy kiváló Angol időjárás van: gusztustalan köd, szitáló esővel. A versenyzők kivonultak a boxba, a Lányok és Gedeon maradtak a házban. Mi sátrat csináltunk, Marijjáék ebédet. 9tájban megérkezett Doki, kicsivel később Csaba, és Csücsiék, az egész kompánia várta hogy javuljon az idő, de az nem javult, csak a csendes eső időnként erős esővé változása törte meg a ronda időjárás egyhangúságát.


Ki-ki próbálgatta a motorját, karburálgattak, mi meg Nándi bával szép sunyiban járatgattuk Attila majdnem hogy null kilométeres motorját, merthogy az előző kalocsai versenyhez képest-most már elárulhatom- Attila motorerő hiányra való panaszkodása miatt, kicsit belereszeltünk a motorjába, gyakorlatilag újraépítettük a blokkot. Kapott egy jóval élesebb hengert, Nándi bától egy kiput, Sajtos bától egy dugót, egy új kettesből indított váltót, szóval járatgatni kellett.

 

 

Közeledett a versenyhétvége első szabadedzése, mi, a Simsonosok kezdtünk, felmentek a srácok, és tanulták a pályát, ami tavaly óta két lassítóval és pár gödörrel bonyolultabb lett, egyedül szegény Svanda Zoli nem tudott menni, valamiféle gyújtásgondjai voltak.
Kitaláljátok milyen gyújtás?
Az...

Virbó és Csücsi egymásra talált, köröztek rendületlenül, nemtom megbeszélték-e, és nemtom melyikük vezette a másikat, vagy melyikük szerette volna a másikról lenézni a versenyvonalat, mivel tavaly egyikük sem ment, de nem baj, szépen mentek egymás mögött, láthatóan gyorsultak, ahogy fejben volt a pálya. Dokit kicsit szenvedni láttuk, dadogott a motor, nem könnyítette meg a pilóta dolgát, vélhetően beázott a gyújtás a rövidke sárvédő miatt. (talán célszerű volna egy sárvédő toldat eső esetére?) Pedrózát azzal küldtük ki, hogy nézze meg a pályát, és lehetőleg ne essen pofára, annyit menjen amennyit jólesik, ha elég, jöjjön ki, nem kell erőltetni. Újvári Csabának a Németországból vásárolt verseny szett itt debütált, szólt a motor, picit gyorsabbnak láttuk Pedrózánál, persze nem tudtuk Pedróza mennyire nyelezi, de azért viszonylag nyugodtak voltunk. Vaczkó Dani haladt, de gyűrűhang most is megvolt sajnos. Attila bejáratott, a rezósáv alján körözött, pont ahogy kértük tőle. Ment Vinczén kívül egy másik lokálmatador is szerintem valami öreg motorral, szemre jól ment, bár a motor nyilvánvalóan gyenge volt, mint később megtudtam 50 es két felömlős.

 

 

Lement a szabadedzésünk, és a többieké is, erről nem sokat tudok mondani, mindenki lábujjhegyen járt, próbálgatta a pályát, és a vízen járást, de senki nem bizonyult sem Jézusnak, sem Mózesnek, mert sem járni nem nagyon tudtak rajta, sem szétválasztani nem sikerült senkinek, de mentek körbe becsülettel: Ha ez a pálya, akkor ez, menni kell!!!

Az időmérőt is mi , a Simsonosok kezdtük, ahogy szólították a bandát a pályát özönvízszerű pusztulatos eső öntötte el. Pedróza ment ahogy kell, hogy valahova előre jó legyen, de nm ész nélkül. Attila viszont, mint aki szárazon megy, térd lent, kanyarból kifelé gáz rácsapva, amit megy, Nándibá is mondta, hogy jól szól a motor. Dani sajnos ragasztott, ahogy Svanda is. Lovász Tomi nagyon komoly arccal haladt, látszott, hogy legalább ezen a versenyen meg akarja mutatni mi a bontós  virtus. (gondolom, ha elégedetlen, előveszi a szablyafűrészt, és kivágja a kellő alkatrészt a kocsma előtt álló Simsonból:)
Vincze 4 kör után kiállt, nem szerette az alulról jövő zuhanyt. Doki kevés kört ment, a motor most sem volt tökéletes, bár Nándibá próbálta gatyába rázni, de még mindig kihagyogatott, Gedeonék, akik Vinczéék erkélyénél nézték az időmérőt, később meg is jegyezték, hogy kétszer nem ment egyformán egyenesben sem a motor, nyilván nem szerette a vizet, viszont Doki így is 10 másodpercet javított a szabadedzéshez képest. Virbó jól haladt, és egy szép idővel a középmezőny elejére kvalifikálta magát, Csücsi is penge volt, bár korábban folyamatosan szerelt ő is.


Name Best time In lap Best speed Diff Gap Laps
1 501 Tóth Attila 1:25.846 8 -   10
2 544 Újvári Csaba 1:28.958 6 - 3.112 3.112 6
3 554 Ragacs Róbert 1:30.334 5 - 4.488 1.376 5
4 527 Vaczkó Dániel 1:30.789 5 - 4.943 0.455 5
5 526 Malek Gábor 1:31.102 6 - 5.256 0.313 7
6 508 Tettry Dávid 1:35.183 6 - 9.337 4.081 8
7 6 Lőcse Attila 1:35.824 7 - 9.978 0.641 8
8 569 Ónodi Roland 1:38.389 1 - 12.543 2.565 1
9 534 Vrbovszki András 1:42.192 7 - 16.346 3.803 7
10 586 Lovász Tamás 1:42.304 8 - 16.458 0.112 8
11 522 Pásztor László Dr. 1:48.253 3 - 22.407 5.949 3
12 595 Vincze Zsolt 1:57.210 4 - 31.364 8.95

 

Időmérő után/közben Dani és Svanda ragasztott, és elmúlt a gyújtásuk is, Csücsi a makrancoskodó váltót próbálta beállítani, Virbó visszarakta a szabadedzésen kipróbált és csak harákoló kísérleti hengert, ez után Daniéknak segített.

Az MZ-sek szokás szerint mentek mint az eszelős, Robertó ott is állta a sarat az első sorba motorozta fel magát, jó az a gyerek, figyelni kell rá!

A veterán speciálok szabadedzését ahol Attila és Pedróza is megy, én Vinczéék konyhájából néztem, Marijja és a többiek szerintem megőrültek, ahogy két falat között leltároztam az ablak alatt elhaladókat, de muszáj volt, látni kellett hol mennek a Yamahások. A srácok az időmérőn a veterán speciál 350-es kategóriában az 5-6.-ik helyet csípték meg, összetettben a 12-13.-ik helyről indulhattak.

 

 

Az időmérők után elpakoltunk a boxban, visszamentünk a házba, összeírtuk az igényeket, és elhaladtunk a helyi Penny Marketbe, ahol természetesen azonnal ránk akadt a biztonsági őr, mert nyilván "bejöttek a gonosz motorosok, lopnak, csalnak, rongálnak"

Visszamentünk a házba, kajáltunk, dumáltunk, kugliztunk az üres sörös dobozokkal, majd megvitattuk annak a fizikai lehetőségét, hogy miképpen lehet a transzponderrel jobb eredményt kicsiholni, mint a valóságos.

Pedróza első körben felvetette, hogy ha valakivel meccsben lesz, akkor az utsó körben letépi a jeladót, és az előtte haladó feje felett bedobja a célba. Ez az elképzelés ötletfolyamot váltott ki, felmerültek ötletként kitolható horgászbotok, és annak a végére rögzített jeladók , én pirotechnikai eszköz bevetését javasoltam, nevezetesen, hogy a jeladót egy csőből kellene kilőni az ellenfél elé, de  leghatékonyabb az-az ötlet volt, hogy egyszerűen szedjük le a jeladót a motorról, és egy segítő a célnál a megfelelő időben huzigálja  át kézzel a vonalon, a pilótának körbe sem kell menni, csak elrajtolni, és beérkezni, ezzel a módszerrel akár több kör előnyt is lehetne produkálni. :)
Ezen picit nevetgéltünk, majd Nándibá utasításának megfelelően kicsivel 11 után lefeküdtünk.
(úgy kábé kettőkor:)

Reggel igen bíztató időjárásra, és Nándibá telefonjára ébredtünk, noszogatott minket, hogy vonszoljuk kifelé a seggünket már végre. Pedróza közölte, hogy ő, innen a garázsból fog elrajtolni, és hagyjuk békén aludni. Ekkor asszem valaki felvázolta neki a tegnap reggeli menetrend lehetőségét, nevezetesen, hogy bekapcsoljuk neki megint a hifitornyot de most valami ütős mulatóssal, erre inkább felkelt, nem kívánta még egyszer az előző napi tortúrát.Én Attila motorját vittem ki, marha nehezen indult, de érezhetően erős volt, mondtam Nándi bának, hogy faja lesz. Doki motorját Vidra tolta ki, a többiek hozták a sajátjukat.

Csücsi:
"Pénteken vártam a postát hogy hozza a nepper féle kipuffomat, de sajnos nem érkezett meg. Elkönyveltük, hogy széria kipuval megyünk, ez van ezt kő szeretni. Később jutott eszembe hogy Mihu mondta, van neki valami hasonló kipuja. Rákérdeztem nem e tudja elhozni kölcsönbe. Azt nem tudta elhozni, de azt mondta Benya minituningos kipuját vasárnap elhozzák nekem. Összepakoltunk mindent péntek este, lebeszéltük a fiúkkal szombat reggel 4-kor indulás. A szembe szomszéd itt is volt, de a bongyorfejűre várnunk kellett bő 20 percet. Odafele jól haladtunk, megnéztük, belülről hogy milyen a váci Tesco és go tovább. 9 után picivel oda is értünk, mentünk egy kört a faluba, mert elfelejtettünk befordulni a depóba. Ott vannak a Simsonosok, menjünk a környékükre. Megálltunk egy cseppet, de nem akartunk útban lenni meg akkor speciel mellettetek nem is volt hely, ugyhogy odébbálltunk. Nevezés, gépátvétel OK. MSE matrica fel és kész is a gép. Bőrruciba bele go szabadedzés.
Motorral nem volt gond ,de már ott levágtam azt, hogy jó pár masina erősebb mint ahogy a videókon látszott. :D A második kanyarban egyszer be is szúrtam Rolandnak, amit aztán meg is jegyzett az edzés után, hogy nem kéne még így az elején. Teljesen igaza volt, jól mondta, csak olyan jó kis ritmusba érkeztem meg oda hogy kár lett volna hagyni. :D Edzés után lánckerék csere 15-ről 14-re.Időmérőn szarrá ázott szerintem mindenki , 6.-ik helyet értem el ,maximálisan elégedett voltam vele az erőviszonyokat látva. Időmérő után vagy 2 óra váltóállítás, hát olyan fogjuk rá jó lett. Este mi kóterba pihentünk, megnéztük a Nincs kettő négy nélkül-t és alvás.


Reggel 7 után kelés, bolt, kávé, cigi, kiköltözés. Menjünk warm up-olni. Javult az idő egyre jobban tetszett a dolog. Edzés után érkeztek Mihuék. Egyből fel is dobtuk a kiput, kértem a szomszédból fúrót, két luk a rugóknak, fenn a kipu. Kis karburálás és megállapítottuk, hogy jobb lett a gép. Hát a verseny előtt nagy pacsizások ügyes legyél, vigyázz magadra stb...


A rajtot jól sikerült elkapni, nagyjából ott maradtam az elejében ahol voltam. Az elsők hamar elhúztak, belőlük szinte semmit nem láttam. Az első 3 körben annyi esemény volt, hogy nem is nagyon tudtam hányadik vagyok csak saccoltam 3.-ik 4.-ik hely köré. Mert akik kiálltak azok páran előttem voltak (Csaba, Vaczkó, Robi, majd Attila is). Mint kiderült darabig 3.-ik voltam, de az egyenesekben szépen felért rám Virbó. A hátsó részen el is ment mellettem aztán kezdődött az üldözés. Nagyon jó csatát vívtunk, míg közel voltunk egymáshoz, igen-igen tetszett. Aztán egyre távolabb voltam tőle, közbe-közbe benézhetett valamit és csökkent a távolság, volt hogy be is mentem mellé. Aztán váltottam egy lyukat és visszabújtam mögé. A lekörözések sem könnyítették meg a dolgomat. Abban bíztam ott még lehet esély megfogni. Sajna kétszer is beszorultam egyszer Vincze egyszer meg Doki mögé. Érdekes jelenet volt amikor Doki hátrapillant ,még intett is a kezével hogy menjek el mellette nyugodtan, de nem tudtam. Mennék én bazze de a szélárnyékban alig tudtam tartani a lépést. Aztán a lassító után sikerült elmenni. Aztán végül is innentől kezdve már messze voltam Virbótól az utolsó 2 körben nem is nagyon feszegettem a határt és befutottam a 4.-ik helyen. A meccs után kiderült, hogy Ölbei mutatta nekem végig a célegyenes végén, hogy hányadik vagyok, de szerintem ő sem gondolta komolyan, hogy a lassító és kanyar kombó közben kipillantgatok oda. :D
Utána kis duma pacsizás, tátott szájjal lestük a hátralévő futamokat, megvártuk a díjkiosztót és irányba kerültünk.
Nagyon jól éreztem magam, ha a terv szerint halad minden, akkor jövőre éves licencel valamennyi futamon szeretnék részt venni.
"

 

 

Nándi bával a délelőttöt zömmel azzal töltöttük, hogy próbáltunk lelket verni Doki és lovász motorjába, meg Pertó Yamahájába. A Yamaha, végül is Virbó Trabiból kunyizott echte 35 éves NDK gyertyapipákkal ment végig, mint utóbb kiderült szépen elhalt a gyújtáselektronika fele, nem is lett volna szabad működnie. Doki motorja meg olyan volt, mint ahogy a mese kezdődik hol tolt, hol nem tolt, akadozott dadogott, minden baja volt. Nagy sokára jöttünk rá, hogy a pénteki eső nyomán víz került a tankba, és ez által a karbiba is. Víz kiönt, állítgatás, ment valahogy.


Lóváz motorjáról lehullott Warm-up-on a karbi, Benya adott egy másikat feltettük, az meg egyszerűen lyukas volt. Csaba segítségével összedikháltuk az eredeti karbit, akkor meg sokallt mivel ár nem falsolt. A többiek kb. rendben voltak, Dani motorját az éjjel felélesztette Virbó, Svandáé meg komolyan egészen jól szólt, Csabáéról meg nem tudtunk semmit az előző napi eső miatt. Pedrózával megbeszéltük, hogy gyakorlatilag csak végig kell menni, Attilának mondtuk, hogy Ragacsal van meccsben a bajnokság harmadik helyéért, szóval őt figyelje. Meg is beszéltünk egy jelzésrendszert, amit majd verseny közben mutatunk, hogy kell e menni, mint a baromállat vagy oké, és nyugi van. Szólították a Simsonosokat Racéra.

Bacsival kiballagtunk a megbeszélt szakaszra, Hát nem voltam nagyon nyugodt... Elsősorban nem Pedróza, hanem Attila motorja miatt, az még túl friss volt, nem tudtuk mit lép 20 perc hajszára, ráadásul szombat reggelre elállt az eső, szép idő lett, ez sem könnyítette a helyzetet, egy friss motornak jobb lett volna egy külső hűtés, és a mérsékeltebb wet-race tempó.

Abban viszont biztos voltam, hogy Norbiék most nagyon meg akarják mutatni, hiszen ez nekik szinte hazai pálya, és tavaly győztek is, biztos reszeltek előtte keményen. Warm-up előtt ugyan láttam Antiékat ragadást hónolni, de nyugodtak voltak, ettől én meg nem annyira. Megnyugtatóbb lett volna, ha legalább egy kicsit nyugtalankodnak, de nem:
"Oh, csak egy kicsit megcsípte, de mindjárt megy fel a henger és oké lesz"
Mondták a boxban pár órával a verseny előtt egy szétbontott motor körül térdelve:)
(nagyon örülök, hogy Anti csapata stabilan a mezőny tagja, emelik a szintet, akár csak Csaba)

Elment a felvezető kör, Attilát rettenetesen koncentrálni láttam a bukó alatt, Pedróza láthatóan nem izgult, Norbi, meg mint aki horgászni megy, egyenes derékkal indult neki, cseppet sem zavarta, hogy leghátulról rajtolnak.

Láttuk, hogy beálltak a rajtrácsra, én kb. leharapdáltam a körmeimet, elment a zászló, ordítottak a motorok, RAJT!

Csaba persze jól elkapta, és rögtön az élre ált, Pedróza nem erőltette nagyon, de jó rajtot fogott, ahogy Dani is, mögöttük viszont igen súlyos volt a helyzet vagy 5 motor közelített nyélen a szalmabála sikán felé egyvonalban, márpedig oda egy motornál több nemigen fér be. Okosak voltak, befértek, bár repült pár szalmabála. Lovász több körön keresztül hurcolt egy nylonzsákot a lábán, aki később átakadt doki csizmájára.

Ahogy elmentek előttünk, láttuk, hogy Attila a pole pozíció ellenére csak a 6-7ik helyen jön. Előtte volt Robertó vagy 3 hellyel, ami nekünk egyáltalán nem volt jó, Bacsi kérdezte is, hogy nem lesz e baj, mondtam neki várjuk meg amíg egy kört mennek akkor kiderül mennyit tud feljönni Attila, az is lehet hogy csak "okosan" akart menni, és csak Robertót figyeli, csak az okosság egy kicsit túl jól sikerült. :) Hallottuk ahogy a túlsó egyenesben ordítanak a motorok, vártuk milyen sorrendben fordulnak ki a célegyenesre. Persze, elő jött Csaba, ezen azért nem lepődtem meg rettentő mértékben, utána egészen közel Pedróza("ha erőlteti, és elesik megölöm" mondtam Bacsinak, mivel ugye csak végig kell mennie.)
Feszülten vártuk, hogy az üldöző boly milyen sorendben bukkan fel, és asszem ordibáltam is kevéssé (velem nem lehet civilizáltan motorkerékpár versenyt nézni) mert láttuk, hogy Attila Norbi mellett jön a 3-4.-ik helyen tehát egy kör alatt levette Virbót, Csücsit, és Robertót is, szóval rendben lesz az, pacsiztunk Bacsival. Danit viszont valahogy nem találtuk a mezőnyben, nem ott volt a hol lennie kellett volna. Norbi, viszont durván keresztül ment a mezőnyön egy kör alatt, megyeget az a bicikli. Vártuk a következő kört. Csaba elöl, mögötte kb. az előzővel azonos térközzel Pedróza, és kis vártatva Norbi.


De hová lett Attila.
Azt hittük -reméltük- hogy túlvállalta valahol, elcsúszott, és majd mindjárt jön, és majd még megpróbálja amit még meg lehet, de jött a mezőny többi része, Lovászék, Dokiék, Svanda, és valahonnan előkerült Dani is, de Attila nem jött. Egy pillanatig vigasztalhatatlan voltam, de rájöttem, hogy nincs még oda minden, megnyerheti ezt a dobogót még nekünk Robertó motorja!
A következő körben már fogalmam sincs ki hol jött, mert csak Robertót figyeltem, egészen pontosan a motort, és annak egészségi állapotát, de az sajna jól ment. A következő körben ugyan ez, de hoppá, Pedróza jön legelöl!
Csaba megint kiesett? Tehát jött Pedróza, mögötte megnyugtató távolságban Norbi, majd Robertó, Csücsi, és Virbó nagy harcban, talán Dani, és később a többiek.

Attila nyilvánvaló kiesését feledtette, hogy azért csak a mi csapatunk pilótája vezet, és a másik is küzd a mezőnyben valahol, lehetett jobban figyelni a többiekre is. A harmadik negyedik kör táján már sajna Svandát se láttuk jönni, doki motorja egyre csúnyább hangokat adott, de még ment, hátul Vincze küzdött a másik helyi pilótával, elöl meg Virbó és Csücsi aprították egymást, Virbóé nyilván jobban ment, Csücsi meg jobban elvállalta, eközben elöl kissé üresben ment Robertó, aki hoppá, bal kézzel fogja a karburátort, a motor meg rángat. Na, ekkor kissé ordibáltam asszem megint, kezdtek visszajönni Attila esélyei a dobogóra, hiszen, ha mindketten kiesnek, akkor Attila a Harmadik!

A következő körben Robertó szint már csak gurult, sajnáltam is, hogy nem tudott végig menni, de örültem is a harmadik helynek.

Megint egy kör, és már megint az elejére kellett figyelni, mert Pedrózára erősen közeledett Norbi, de mondtam Bacsinak nyugi, megnézzük a differenciát egy kör múlva. Megnéztük, s kisebb lett, és megint itt volt a dilemma, mint Kalocsán, hogy merjük a hajtani a pilótát, vagy ne. Én nem mertem, és nem is akartam, akár a második, hely is elég.

Megint egy kör, és láttuk, hogy nem látjuk, vagyis hogy Lóváz sajna kiesett szintén. Viszont Vincze, és a lokálmatador küzdöttek hátul, hajtottam Vinczét, hogy haladjon, később mondta, hogy segített is, már-már feladta, s hagyta elmenni, Virbóék nem bírtak egymással, Doki motorja moslék rondán csörömpölt, de ment, Norbi már támadási pozícióba került, én azt mondtam a következő körben már elöl jön majd. Nem így lett, ahogy kifordultak, látszott, hogy a másik egyenesben mehetett a fight, mert Race volt elől a legjobb fajtából, a hangosbemondó is drukkolt, hogy itt ne kérem mingyá esemény leszen, én meg azon tanakodtam, hogy ez vajon hányadik kör, amikor a bemondó mondta, hogy a 11.-ik. Na akkor majd meglátjuk a következőben, hogy mi a kotta. A többiek közben elmentek, Csücsi valamelyik lekörözésnél lemaradt Virbóról, Doki csörömpölt, Vincze küzdött Róóland meg az ölébe pottyant 5ik helyen szinte üresben ment végig.

Az utolsó körre persze Norbi fordult ki elsőnek, én elfogadtam, nem baj, a bajnokság és a harmadik hely megvan, így is szép, csak végig kell menni. Na ja, Pedróza az pont olyan, aki "csak" végigmegy. :) A többiek mondták utólag, hogy a túlsó egyenesben aprították egymást, de csak sportszerűen, a műsorközlő ordibált a hangosbemondóban, hogy mekkora meccs van elöl, és láttuk, hogy Pedróza fordul ki az egyenesre elsőként, szép menet volt. Dokiért még aggódunk picit, hogy körbeér e, de beért, ahogy a többiek is, Csücsi már nem tudta utolérni Virbót. Így Pedróza, Norbi, Virbó lett a befutó.

Ez az év, szerencsére nagyobb balesetek nélkül lement, én jól éreztem magam ebben a sorozatban, remélem a többiek is, jövőre veletek ugyan itt.